środa, 29 sierpnia 2012

ODLICZANIE...

8, 7, 6, 5 Uff. Już tylko 4 dni do rozpoczęcia roku szkolnego.
O ile we wnętrzach i ubraniach nie lubię grzecznych kompletów, to w szkolnych akcesoriach podobają mi się spójne elementy.

Ze stosu propozycji wyłoniłam kilka stylistycznych kompletów zarówno dla dziewczynek jak i dla chłopców.
W tym roku szkolnym Mary (z moją pomocą :) ) wybrała granatowo-czerwoną kratę inspirowaną szkockim tartanem.

Bardzo ubolewam nad tym, że tak trudno jest wyłowić coś oryginalnego w kilogramach wściekle różowych ołówków, piórników i plecaków.



3 komentarze:

  1. Podoba mi się zestaw drewnianych akcesoriów, taki klimatyczny i inny od wszystkich. Sklepy są przesycone kolorami i wzorami, można dostać pomieszania zmysłów. W tym momencie minimalizm wygrywa!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełeczko na kredki zamykane drewnianą linijką - fantastyczne ! :)
    U nas również szkocka czerwona krata na plecaku z zeszłego roku. Dodatkowa torba na basen, piórnik i drobne akcesoria "Angry Birds" dobrze się z nim łącza, bo przeważa zestawienie czerwieni i czerni:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Starałam się tak podobierać te przedmioty, żeby mogły tworzyć spójną wyprawkę dla szkolniaka.
    Pudełeczko drewniane faktycznie świetne. I kosztuje poniżej 10pln

    OdpowiedzUsuń