poniedziałek, 10 września 2012

Elektryzujący pomysł

Pomysł, który dzisiaj pokażę nie jest nasz i nie jest najnowszy, ale wciąż mnie fascynuje i pokazuje, że to, co normalnie szpeci krajobraz może być sztuką.
Słupy wysokiego napięcia wyglądające jak prawdziwe dzieła sztuki mogłyby dodawać krajobrazom zagadkowego i niepowtarzalnego uroku.
Zaprojektowane w USA specjalnie na coroczny konkurs ogłaszany w Islandii. Na razie pozostają jedynie projektem, a nam pozostaje pomarzyć, że kiedyś te lub podobne zostaną gdzieś zrealizowane.


33 komentarze:

  1. Piękna sprawa ,powinny takie powstać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne! czekam, aż takie powstaną:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, mega pomysł! wygląda rewelacyjnie, ciekawe kiedy powstanie... :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, poza tym to świetnie zapowiadający się blog:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielkie dzięki!
    Miło to słyszeć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę Fajny pomysł :) A ja di Iwonki :) Zapraszam po odbiór wyróżnienia za bloga do mnie :) ściskam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne KOLOSY, wpisują się w krajobraz, a nie tak jak nasze, polskie obdrapane słupy, psują jego urok!! Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite. Ludzie to mają pomysły, no... Genialny pomysł, ciekawe czy projekt zostanie zrealizowany :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tego co wiem to póki co nie ma tego w planach. Konkurs dla samego konkursu. :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy blog :) dołączam do obserwatorów i zapraszam do mnie :)

    http://whoneedschanel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. cóż, szkoda że nie realizują takich pomysłów, ale pewnie mają ważne powody, nam pozostaje jedynie pomarzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow świetne !
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  13. ładniejszego nagłówka nie widziałam :)

    Zapraszam na mój blog:
    http://www.pamietnik-cwaniary.blogspot.com/
    Jeśli ty zaobserwujesz mój, ja się zrewanżuję.:)
    (Napisz jeśli zaobserwujesz)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem takich propozycji, czemu to ma służyć?

      Usuń
  14. świetny pomysł! i racja, to co pozornie szpeci krajobraz może stać się ozdobą, ciekawe :)

    ZAPRASZAM!!! Trochę męskiej mody :) http://www.hausoferick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. This is awesome! Thanks for the comment on my blog :)

    <3 Josephine
    www.champagnestar.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziewczyny przejrzałam wszystkie Wasze posty. Rewelacja. Tyle fajnych pomysłów na szafę, fotel i inne. Cieszę się, że dopiero się rozkręcacie, więc nie mam dużych zaległości. No i pełen podziw dla Waszych pasji, pracy zawodowej, życia rodzinnego. Pozdrawiam Was serdecznie i zostaję na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki Sylwia. Miło nam! :) Zwłaszcza, że to początek, postaramy się nie zaodzić.

      Usuń
  17. Rewelacyjny projekt, pięknie wyglądają takie rzeżby przestrzenne jako słupy

    OdpowiedzUsuń
  18. No ja jestem w szoku, chętnie na żywo bym to zobaczyła, miód malina, ah pewnie to gdzieś daleko poza naszymi granicami. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe są te słupy i mają w sobie taką magię, do której chce się wracać..bynajmniej ja tak uważam:)
    Pewnie dla wielu są one naprawdę wielką inspiracją:)

    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  20. genialny pomysł :D nie powinni się dłużej zastanawiać nad tym tylko go wcielić w zycie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Absolutnie niezwykłe! Cudowny pomysł, oniemiałam :-)
    Pozdrawiam i zapraszam na kolejną osobistą odsłonę Nowego Jorku na http://www.wieszaknawybiegu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń