niedziela, 7 kwietnia 2013

podziękowania i pompony

Najpierw podziękowania.
Za sprawą inspirującego bloga Magdy WNĘTRZA ZEWNĘTRZA udało mi się wygrać zestaw puszystych białych ręczników i wielki szlafrok, którym owijam się po kąpieli. Jeszcze raz bardzo dziękuję.


A teraz pompony, które łatwe w wykonaniu mogą stać się biżuterią, detalem w naszym ubraniu czy elementem wnętrza. Na początku kilka inspiracji, które mam nadzieję będą bodźcem do stworzenia czegoś niepowtarzalnego.




we wnętrzu


tutaj jako dywan




 


w ogrodzie


A to nasze, robione przez Mercię. Przymocowałyśmy je do starych, plastikowych korali, które za sprawą pomponów ożyły.








inspiracje via pinterest

42 komentarze:

  1. Fotel z pomponów jest rewelacyjny! Chce taki! ;) Bardzo ciekawe inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne inspiracje, a dywany z pomponów szyje niemiecka firma M Y K odkąd je zobaczyłam są na mojej liście marzeń :))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny pomponowy kolorowy dywanik! Na chandrę i brak wiosny można się położyć i udawać, że to kwiatowa łąka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam pompony, mojej małej do wszystkich ręcznie robionych czapek zimowych doszywam na czubku główki pompony :-) A widzialam także czapeczki gdzie malutkie pomponki doszyte są z boku - planuje wydzierganie takiego czegoś:-)
    Jak widać pomponowo może być wszędzie:-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak!!
      A Twoje czapeczki są świetne!

      Usuń
  5. Piekne te pompony zainspirowały mnie te pod sufitem... już je widzę w pokoju Matyldy ;-)
    Ale najwspanialsze te korale i ta piękna modelka, która je prezentuje!!!!
    Buuziaczki dla kochanej Marysi!!!! Stęskniłam się za tym ,,małym żuczkiem".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też się stęskniłyśmy!!!
      Żuczek szaleje!

      Usuń
  6. Super! Nawet nie wiedzialam, ile w pomponach mozliwosci. Wspaniale wam wyszly!
    A czy masz moze jakis tutoral na robienie pomponow z papieru (te nad lozeczkiem), bo chetnie bym zrobila, ale nie wiem jak....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. popatrz tu:
      http://cbjewelry.blogspot.com/2010/06/how-to-make-tissue-paper-pom-poms.html
      i tu:

      http://www.polkadotbride.com/2012/01/tissue-paper-pom-pom-tutorial/

      można coś jeszcze na You tube znaleźć

      Usuń
  7. Uwielbiałam pompony jak byłam w szkole średniej a potem zupełnie o nich zapomniałam. Jestem zachwycona pomysłami na wykorzystanie ich do dekoracji wnętrz, te Wasze na koralach też prezentują się wspaniale, teraz myślę, co ja mogłabym z nich zrobić... pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jej jakie Cuda ...pomponowy fotel jest rewelacyjny ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. całe mnóstwo pomponów :D kiedyś miałam faze na ich tworzenie

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi sie "pomponowe krzesło" :) Cudna ta Twoja Mercia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pufa i fotel - marzenie:) Mercia jest śliczną dziewczynką!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne pompony, takie kolorowe i radosne! pomponowa pufa jest fantastyczna! sama mam ulubiony szalik i czapuchę z pomponami ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie,no rewelacja !!!Fotel z pomponów- CHCĘ!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak tu u ciebie radośnie, cudnie, pomponowo!

    OdpowiedzUsuń
  15. sliczne zdjecia i dziekuje slicznie :*
    ja tez obserwuje!:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Nice post.... I'm following you back now!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Co za piękne biżu powstało ! :) wow. Mary musi koniecznie nauczyc robić pompony Kamę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie!
      Zrobię dla nich małe warsztaty!

      Usuń
  18. Jako dywan super!
    Mogę mieć same białe ściany i ten dywan po środku!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pompony, ale super! Ostatni raz robiłam takie w dzieciństwie, chyba czas sobie przypomnieć jak to się robi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ;) jak moja córa to zobaczy, na nowo uruchomi swoją fabrykę pomponów ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pompony kojarzą mi się z dzieciństwem: miałam wtedy mnóstwo czapek zakończonych pomponami. W większości były to czapy dziergane osobiście przez moje ciocie i babcie, czego nie potrafiłam wówczas tak docenić. Ale pompony pamiętam i pamiętam, że robiło się je okręcając włóczką okrąg z papieru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak.
      Chociaż do naszyjnika zastosowałyśmy łatwiejszą opcję :)

      Usuń
  22. A ja w dzieciństwie produkowałam pomponowe, wielkanocne kurczaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może znajdziesz jeszcze jakiegoś? :)

      Usuń
    2. Z moją mamą i jej manią gromadzenia wszystkiego wszystko jest możliwe... Choć nie jestem pewna, czy jej strychowa kolekcja obejmuje też moje ręczne robótki z dzieciństwa...

      Usuń
  23. Krzesło z pomponów jest mega :)

    http://so-fucking-true.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Merciowy naszyjnik pomponowy wyszedł pięknie! I od razu jest weselszy :-) Wszystkie inspiracje cudowne Izo, tak pozytywne i mięciuchne! Ale i tak naj naj najbardziej podoba mi się fryzurka pani z pierwszego zdjęcia - idealna!

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo interesujący blog! cieszę się, że tu trafiłam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się i zapraszam częściej :)

      Usuń
  26. ty kochana jak cos pokarzesz to nawet najprostsza rzecz nabiera takiego smaczku -prawdziwa dusza artystki <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Inspiracje rewelacyjne, a Wasze pompony swietnie wyszly:) rzeczywiscie nadaja charakterku:)) pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  28. Chciałabym taki sweterek z pierwszego zdjęcia i fotel pomponikowy :D.
    A Wasz pomponowy naszyjnik jest po prostu śliczny :)).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  29. taki dywan do sypialni, marzenie <3
    Do zimowych swetrow idealne.

    OdpowiedzUsuń
  30. ale pompony! chce takie... wszytskie :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Cieszę się, że nagrody Ci się podobają! :) Oby służyły jak najdłużej :)

    A pompony są świetne! Ja użyłam ich przed świętami do spakowania prezentów ;) Niestety, jeszcze nie nauczyłam się robić takich super-gęstych, jak te na zdjęciach! Ale będę ćwiczyć :>

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. jakie fajne te pompony i ile roznych rzeczy możne z nich zrobić. A Mercia ma super naszyjnik, może coś takiego podobnego też zrobimy. coraz więcej pomysłów od was bierzemy. pozdrawiamy całą rodzinką - Mamidło też już stały czytacz się zrobił. :D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń