czwartek, 18 kwietnia 2013

przyłapana część IV czyli wiosenne inspiracje

Wiosna zagościła na dobre i choć wszyscy zagłębiają się w aktualne trendy ja jestem już rok do przodu (ups, dobrze, że Mercia kupiła dla mnie maseczkę przeciwzmarszczkową :) ). Rozpoczęłam pracę nad sezonem wiosna-lato 2014.
Poniżej tablice zawieszone na mojej ścianie-kracie pokazujące kolorystykę, która będzie obowiązywała w przyszłym roku.




Kolory ziemi + trochę wojskowych inspiracji

wciąż mocno obecne niebieskości, indygo, kobalty
trochę pasteli
inspiracje etno
ciepłe fiolety i granaty
 klasyczne zestawienie czerni i bieli
kolory, kolory, kolory...

Która z tych propozycji kolorystycznych podoba Wam się najbardziej??


28 komentarzy:

  1. Szarosci i kolory ziemi ;o) I tak patrze, analizuje.... i nijak nie potrafie rozszyfrowac, gdzie tu tendencje i jak bedzie wygladac kolekcja. Ale to pewnie dlatego, ze zupelnie nie mam pojecia o pracy projektanta :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak będzie wyglądać kolekcja nie mogę pokazać.
      Tutaj tylko tendencje kolorystyczne :)

      Usuń
  2. Można rzec, że prawie dla każdego coś miłego. Dla mnie fajne te niebieskości, etno i klasyczne biel z czernią :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha a dla mnie kolory, kolory, kolory :-) aaaaa i jeszcze ta maseczka przeciwzmarszczkowa :-))))))

      Usuń
    2. to i ja chcę maseczkę :-))

      Usuń
  3. czerń i biel to dla mnie podstawa także cieszę się, że będą na czasie :) dodatkowo niebieski i jego odcienie to moje ulubione kolory więc jestem udobruchana Twoimi zapowiedziami :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm podobają mi się wszystkie :) Ale najbardziej b&w, etno i pastele :)
    Zdjęcia tak piękne, że mogłabym patrzeć i patrzeć ^^
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory wiosny! I nowy wygląd bloga :) Fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyglad bloga bardzo mi się podoba, ale wciąż mam wątpliwości co do użytecznoąci :(

      Usuń
    2. Kwestia przyzwyczajenia :) Wygląda fajnie :)

      Usuń
  6. ojej ale się u Ciebie zmieniało !!!
    hehehe i ja jestem już rok do przodu :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Izo kochana, jak zwykle bardzo, bardzo się cieszę kolejnym postem z serii "Przyłapana"! Wszystkie kompozycje kolorystyczne są piękne - a same "pomponiki" bardzo urocze :-) Mnie najbardziej przypadła do gustu część etno, jest idealna! Pozdrawiam serdecznie i przesyłam masę buziaków z wiosennego Paryża :-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo się cieszę! nie mogłam sprawić CI zawodu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyli każdy coś dla siebie znajdzie;)
    Super!

    OdpowiedzUsuń
  10. I tego pytania się obawiałam oglądając kolejne zdjęcia :D Bo i te żywe kolory, i niebieskości, i moro... no ja nie jestem w stanie wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. indygo, kobalt PASY i KOLORY to ja :)
    wypatrzyłam też groszki do których słabość mam bez rozsądku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie (myślę o moich małych i dużych meżczyznach życia)zdjęcie 4 i 5. Uwielbiam kolory niedopowiedzne, trudne do zdefiniowania, ,,rasowe" .Facet w pieknej koszuli w odcieniu niebieskim, przy opalonej skórze...ach...kwintesencja męskosci..Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. zmieniłaś szablon?
    jakie cudowne te inspiracje <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmieniłam, choć nie wiem czy dobrze zrobiłam :)
      ale w tym przypadku to rzecz odwracalna :)

      Usuń
  14. Fiolety i granaty! To na nie czekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czyli i nasz marynarski look będzie :) i sukieneczka sh by przypasowała :) cudnie.. kolorki świetne :)I zmiany na blogu :) to na wiosnę tak dla odmiany ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuś, zmiany były szybkie i bardzo spontaniczne. Nie wiem jeszcze czy będą stałe :)

      Usuń
  16. Biel,czerń i szarości a z drugiej strony mocne,soczyste barwy-taka jestem że wszystko mi się podoba:D
    Świetne inspiracje!:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Iza jak nikt Cię rozumiem.. też byłam na blogspocie, i szablony życ mi nie dawały..coś kłóciło się we mnie ...zmieniałam, przerabiałam, potem z rozpaczy, znowu zmieniłam...i w końcu kupiłam szablon i przenisłam się na wordpress..Reasumując dla mnie liczy się treść i fotki,co byś nie zrobiła..ja będę zaglądać!!miłego wieczoru..

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo dziękuję!!!
    Bardzo mi miło, że lubisz zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawie się zapowiada.
    Mój faworyt: etno + jasne fiolety.

    OdpowiedzUsuń
  20. indygo, niebieskości kobalty i czern i biel - pierwsze kojarzą mi się z morzem i marynarskim stylem, drugi bo to moje ulubione kolory :)

    OdpowiedzUsuń